انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

پارتيشن اداري آلومينيومي

 

 

پارتيشن اداري آلومينيومي يكي از پرطرفدارترين نوع پارتيشن براي استفاده در محيط هاي اداري و سازمان هاست. پارتيشن آلومينيوم از تركيب با مواد ديگر ساخته مي‌شود.

در اين نوع پارتيشن از آلومينيوم براي فريم استفاده مي‎‌شود كه همين امر سبب افزايش استحكام و مقاومت پارتيشن در برابر ضربه مي‌شود.

اين پارتيشن در دو نوع پارتيشن تك جداره آلومينيومي و پارتيشن دو جداره آلومينيومي توليد و اجرا مي‌شود. 

پارتيشن دوجداره آلومينيومي 2020 

اجراي شيشه در دكوراسيون اداري با چالش هايي مانند عبور صدا و محدوديت هاي پياده سازي مواجه بوده است.

مهندسان و طراحان شركت پرچين با آگاهي از مشكلات ناشي از استفاده از دو لايه شيشه در پارتيشن دوجداره اداري و هزينه بالا نسبت به پارتيشن هاي ديگر،

دست به طراحي و توليد پارتيشن هايي زده اند، كه بتواند بر اين چالش ها غلبه كند و علاوه بر اين مشكلات نسبت به پارتيشن دوجداره كه امروزه به علت نوسانات بازار،

قيمت بالايي را به خود اختصاص داده است جايگزين خوبي باشد.

 

اين راهكار در پارتيشن تك جداره فريم لس ارائه شده است. در اين پارتيشن بندي اداري براي جلوگيري از عبور صدا از نوارهاي پركننده بي رنگي استفاده مي شود

كه بين سازه هاي شيشه اي قرار مي‌گيرد. اين نوارها علاوه بر اينكه از عبور صدا جلوگيري مي‌كند استحكام سازه را بيشتر مي‌كند. فريم هاي استفاده شده نسبت

به پارتيشن تك جداره معمولي مغز دار تر بوده و به آكوستيك بودن پارتيشن كمك مي كند.

مزاياي استفاده از پارتيشن اداري آلومينيومي

يكي از بهترين راه ها براي تفكيك فضاي موجود، نصب پارتيشن اداري آلومينيومي است. اين نوع پارتيشن علاوه بر زيبايي و استقامت مزايايي ديگري نيز دارد كه

در زير به ان ها اشاره شده است:

 

  • – قابليت نصب سريع و آسان
  • – تعويض قطعات در صورت خرابي و يا براي تنوع
  • – امكان استفاده از كركره برقي در  پارتيشن آلومينيومي اداري
  • – قابليت نورپردازي
  • – با كيفيت و مرغوب
  • – مقاوم به رطوبت
  • – عايق صوت و حرارت
  • – حفظ حريم خصوصي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۰:۰۹ توسط:يگانه موضوع:

طراحي دكوراسيون داخلي

مراحل طراحي دكوراسيون داخلي

طراحي دكوراسيون داخلي

طراحي دكوراسيون داخلي در حال حاضر تبديل به يك نياز شده است. علاوه بر ذات زيبايي دوست انسان، داشتن يك دكوراسيون با نهايت هارموني و تناسب از به هم ريختگي رواني انسان ها پيشگيري مي كند. بنابراين مي توان گفت رشته طراحي دكوراسيون داخلي،  به يك رشته تخصصي تبديل شده است.

در ادامه اين مقاله ما قصد داريم قوانين مهم طراحي دكوراسيون داخلي را براي شما بيان كنيم. براي شروع يك طراحي حرفه ايي چيكار بايد كرد؟ چطور مي توايم يك طراحي حرفه اي داشته باشيم؟ نقطه شروع يك طراحي كجاست؟ چرا طراحي كه من انجام دادم زيبا و دلنشين نيست؟ شايد اين سوالات براي خيلي از دانشجويان و يا افرادي كه تازه شروع به كار در زمينه دكوراسيون داخلي كردند پيش آمده باشد.

حس زيبا شناختي در طراحي دكوراسيون داخلي چگونه فعال مي شود؟

طراحي دكوراسيون داخلي فقط با داشتن دانش در اين زمينه امكان پذير نيست. براي داشتن يك طراحي دكوراسيون داخلي به سبك مدرن، طراح بايد داراي يك حس زيبايي شناختي قوي باشيد. براي شروع لازم است شما حداقل روزي 500 الي 600 عكس مخصوصا در شبكه هاي اجتماعي مشاهده كنيد. مثلا در مورد ميز تلويزيون و يا كابينت آشپزخانه سرچ كرده و عكس هاي مختلفي از اين موضوع را مشاهده مي كنيد.
آن ها را در كامپيوتر خود ذخيره مي كنيد؛ سپس از بين آن ها بهترين ها را انتخاب كرده و مابقي را حذف مي كنيد.

پروسه طراحي دكوراسيون داخلي در يك نگاه چگونه است ؟

  • بازديد و برداشت از محل
  • انتخاب طراحي هر ديوار
  • ترسيم اوليه
  • مدليبگ كردن پروژه

فرايندي كه تا اينجا بيان شد؛ در مورد جداره هاي ساختمان است. در مورد سقف شما بايد وضعيت موجود در سقف را ببينيد و تيرهايي كه در سقف عبور كرده را مورد بررسي قرار دهيد و طرح سقف را به صورت دستي ترسيم كنيد؛ سپس آن را به صورت اتوكدي ترسيم مي كنيد و براي سه بعدي سازي آماده سازي مي كنيد.
پس چيزهايي كه براي مدلينگ نياز است يكي پلاني است كه برداشت كرديد و سپس طراحي براي تك تك ديوار ها و بعد طراحي سقف است.

هفت مرحله طراحي دكوراسيون داخلي

  1. نور يعني عاملي كه توان ديد را به فرد مي دهد .
  2. فرم ،توده ي فيزيكي يك شي است كه سه بعدي و داراي وزن است.
  3. فضا ، همان محدوده ي در دسترس كاربر مي باشد.
  4. بافت ،ويژگي اي از يك شي است كه با ديدن يا لمس كردن به چشم مي آيد.
  5. شكل ، خط بيروني يك شي را تشكيل مي دهد.
  6. رنگ كه همان جلوه ديداري فرم است.
  7. حجم ، عنصر مهم طراحي داخلي است كه به شكل اجسام توپر يا تو خالي نمايش داده مي شود.
  8. اهميت طراحي فضاي داخلي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۰۷ توسط:يگانه موضوع:

طراحي دكوراسيون اتاق مديريت

چيدمان اتاق مديريت

اتاق مديرت در هر سازمان و شركتي بايد آرام و زيبا باشد بنابراين نحوه چيدمان اتاق مديريت بهتر است مدرن باشد. دقت كنيد كه اين امر براي چيدمان است نه سبك دكوراسيون، يعني شما ميتوانيد براي دكوراسيون اتاق مديريت خود سبك كلاسيك را برگزينيد؛ اما حتما از چيدمان مدرن استفاده كنيد.

دليل اين حرف هم ساعات زيادي است كه مدير در آن اتاق حضور دارد و بار برنامه ريزي و عملكردي سازمان بر دوش مديريت است و اگر طراحي و چيدمان اتاق مديريت زيباتر باشد باعث افزايش كارايي و عملكرد بهتر ميشود.

البته كه بهتر است اين موضوع را براي تمام بخش هاي سازمان لحاظ كنيم يعني هر چه فضاي كاري زيباتر باشد عملكرد و كارايي براي افراد بسيار بيشتر ميشود. بهتر است اتاق مديريت در جايي قرار گيرد كه بيشترين نور را مي گيرد و بايد ميز مديريت را به گونه اي در اتاق قرار دهيم كه بيشتر اين نور روي ميز مديريت منعكس شود . براي طراحي دكوراسيون اتاق مديريت بهتر است از كفپوش هايي استفاده كنيد كه با محيط و دكوراسيون اطراف همخواني داشته باشد. پيشنهاد ما انتخاب رنگ خاكستري براي كفپوش ها است. چيدمان بايد به گونه اي متفاوت از ساير فضاها صورت پذيرد؛ چرا كه محلي براي پذيرايي از مهمانان مدير نيز هست و مهمتر از آن القا كننده حس مديريت در يك سازمان باشد. يكي از روش ها براي ايجاد تفاوت در دكوراسيون اتاق مديريت با ساير جاهاي سازمان استفاده از تضاد در سبك دكوراسيون است به عنوان مثالي واضح اگر محيط اداري به طور كلي با دكوراسيون اداري مدرن طراحي و چينش شده است بهتر است از دكوراسيون اداري كلاسيك در اتاق مديريت بهره ببريد.

كتابخانه اتاق مديريت

بي شك يكي از مهمترين لوازم در اتاق مديريت همين كتابخانه اداري است. كتابخانه هاي اداري نيز مانند همه مبلمان اداري از دو سبك كلي كلاسيك و مدرن پيروي مي كنند و ابعاد آن ها متفاوت است كه بسته به نوع نياز كاربر آن يا محيط اطراف اين ابعاد شكل ميگيرند. به طور مثال كتابخانه اداري كوتاه يا اصطلاحا كردانزا براي اتاق مديريت بسيار مناسب است . اگر از فضاي كوچكي براي اتاق مديريت استفاده ميكنيد بهتر است از كردانزا بهره ببريد البته اين به اين معنا نيست كه كتابخانه اداري كوتاه براي فضاهاي كوچك فقط مناسب اند، بلكه نمود و زيبايي بسيار زيادي را براي فضا هاي بزرگ نيز دارند. براي يك دكوراسيون اداري كلاسيك ميتوانيد از كتابخانه اداري بلند كلاسيك استفاده كنيد كه طرح و نقش هاي آن همخوان و ست با ساير وسايل شما در اتاق مديريت باشد اين كتابخانه قبلند اداري علاوه بر كارايي زياد زيبايي بسيار بيشتري را دارد. به طور كلي استفاده از كتابخانه اداري چه بلند و چه كوتاه بسيار مهم است چرا كه محل ذخيره كردن اسناد مهم كه بايد در دسترس مدير باشند است.

 

مبل مديريتي

يكي ديگر از لوازم بسيار مهم در دكوراسيون اتاق مديريت مبل و نيم ست اداري يا بهتر است بگوييم مبل و نيم ست مديريتي است. محلي براي پذيرايي از مهمانان مدير در اتاق خودش كه بسيار مهم است . استفاده از مبل و نيم ست شيك و زيباي رسمي در اتاق مديريت بسيار تاثير گذار بر افكار مشتريان شما هستند. براي انعقاد قرارداد هاي كلان و بزرگ در سازمان مدير يك سازمان دخالت كامل دارد و جلساتي را براي برقراري اين قرارداد ها صورت ميدهد برخي از اين جلسات با تعداد محدودي برگذار ميشود و مديران دو سازمان باهم به گفتگو ميپردازند و اين بهترين راه است كه مهمان مدير به اتاق مديريت برود و در آنجا به صحبت بپردازند. كيفيت مبل اداري بايد بسيار بالا باشد به گونه اي كه مراجعين شما احساس راحتي كنند و در جلسات باند مدت خستگي بر آن ها غلبه نكند. علاوه بر كيفيت مبل اداري زيبايي نيز بسيار مهم است. ما در شركت مبلمان اداري يكتا اين تضمين را به مشتريان خود مي دهيم كه با كيفيت ترين مبلمان اداري را براي آنها فراهم ميكنيم.

نكات طراحي دكوراسيون اتاق مديريت

همانطور كه بالاتر گفتيم بهتر است اتاق مديريت از نور طبيعي بهره ببرد يعني پنجره داشته باشد. توصيه ما اين است كه حتما پنجره هاي اتاق مديريت سازمان دوجداره باشد. براي پوشش ظاهري آن ميتوانيد از پرده هايي استفاده كنيد كه با سبك دكوراسيون اتاق مديريت شما همساز و همخوان باشد. ميتوانيد از پرده هاي كركره اي استفاده كنيد اما بهتر است پرده اي را انتخاب كنيد كه در زمان بسته بودن آن دور نماي زيبايي را به نمايش بگذارد.

استفاده از گل و گياه در هر مكاني نشاط و شادابي خاصي را به آن فضا ميبخشد در گذشته گفته بوديم كه براي بهبود عملكرد پرسنل در شركت از گل و گياه استفاده كنيد كه تاثيرات مثبتي را به شما نشان ميدهد استفاده از گل و گياه در اتاق مديريت نيز بسيار امر خوبي است . كم كردن فشار كار و احساس آرامش از نكاتي است كه در هنگام استفاده از گياهان در اتاق كار به آن پي ميبريد. علاوه بر بخشش زيبايي به محيط حس طبيعت را به شما نيز القا ميكند و اين موضوع بسيار مهم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۹:۴۶ توسط:يگانه موضوع:

طلق مات شونده چيست؟

طلق مات شونده چيست؟

طلق مات شونده يكي از پرمصرف ترين و پركاربردترين مصالح ساختماني در طراحي اداري به شمار مي رود كه به منظور نصب بر روي شيشه هاي هوشمند و هم چنين شيشه هاي عادي مورد استفاده قرار مي گيرد.

طلق هاي مات شونده با داشتن ويژگي هاي خاص توانسته اند فروش بسيار بالايي را به دست آورده و مورد توجه و انتخاب بسياري از خريداران و مشتريان واقع شوند.

 

نصب طلق مات شونده:

نصب طلق هاي مات شونده بسيار ساده و راحت بوده و بدون نياز به تخصص و تجربه، افراد خود به تنهايي نيز مي توانند آن را بر روي پنجره هاي شيشه اي و يا درب هاي شيشه اي نصب و اجرا كنند. براي نصب اين محصول ابتدا بايد سطح فضاي مورد نظر را اندازه گيري نموده و طلق را به اندازه لازم برش زد. سپس مي بايست سطح ار از وجود هرگونه كثيفي و گرد و غبار تميز كرده و با آرامش و دقت بسيار، به آرامي آن را بر روي شيشه نصب كرد. توجه داشته باشيد كه در هنگام نصب طلق مات شونده، چسب پشت آن را به آرامي مادامي كه از بالاي شيشه به پايين مي رود باز كرده و بر روي شيشه بچسبانيد. در آخر با باز كردن لايه چسبي روي طلق و چسباندن كامل طلق بر روي شيشه، مراحل نصب را به پايان برسانيد.

 

مزاياي استفاده از طلق مات شونده:

طلق مات شونده

استفاده از طلق هاي مات شونده بر روي فضاهاي شيشه اي در ساختمان ها سبب پاكيزه ماندن شيشه و جلوگيري از آسيب ديدگي آن مي شود. با توجه به اينكه نصب شيشه در پروژه هاي عمراني در مراحل ابتدايي صورت مي پذيرد و بسياري از اتصالات و ساخت و ساز ها بعد از نصب آن اجرا مي شوند؛ از اين رو استفاده از طلق هاي مات شونده مزيت هاي بسياري را به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال:

  • جلوگيري از ورود اشعه هاي خطرناك خورشيد
  • نفوذ نور مرئي در حالت مات
  • ايجاد حريم شخصي براي افراد
  • امكان كاربرد به عنوان صفحه نمايش در امور تبليغاتي و آموزشي و …
  • تغيير وضعيت سريع از حالت مات به شفاف و بالعكس
  • طول عمر بالا
  •  تغيير وضعيت فوري از حالت مات به شفاف و بالعكس
  • مقرون به صرفه
  • نصب بسيار راحت
  • كيفيت و كارايي قابل توجه

ويژگي هاي طلق مات شونده:

طلق هوشمند به صورت رنگي نيز توليد و عرضه مي شود؛ كه استفاده از طلق هاي رنگي در اجراي پروژه هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد. كاربران مي توانند اين محصول را در انواع رنگ هاي مختلف از جمله قرمز، سبز، زرد، آبي تهيه نمايند. طلق هاي هوشمند در انواع متنوع با ويژگي هاي مختلفي ارائه مي شود؛ كه از جمله انواع آن مي توان به طلق هاي هوشمند ضد خش، طلق هاي هوشمند يو وي، طلق هاي هوشمند شيشه اي اشاره نمود. اين محصول با داشتن ويژگي هاي بي نظير و منحصر به فرد فروش بسيار مناسبي را دارا بوده و در اولويت بسياري از كارفرمايان و طراحان اداري قرار دارد.

كيفيت طلق مات شونده

كاربران و خريداران در وهله اول به كيفيت طلق مات شونده اهميت مي دهند چرا كه اين موضوع در حفاظت از فضاهاي شيشه اي ساختمان بسيار مهم و ضروري مي باشد. در اين خصوص مي توان گفت مخاطبان بايد معتبرترين و قابل اعتمادترين فروشگاه را براي اين مصالح ساختماني انتخاب كرده و در اولويت قرار دهند. با توجه به اهميت استفاده از اين محصول در سال هاي اخير شاهد راه اندازي وب سايت هاي متعددي در زمينه فروش انواع طلق مات شونده مي باشيم كه در اين ميان وب سايت اينترنتي پرچين با عرضه مرغوب ترين انواع اين محصول توانسته است در اولويت بسياري از مشتريان و كاربران واقع شود. شما نيز ميتوانيد هم اكنون با ورود به سايت، طلق مات شونده با كيفيت بالا و مقرون به صرفه خريداري نماييد.

طول عمر اين محصول از جمله موضوعاتي مي باشد كه اغلب مشتريان هنگام خريد به آن  بسيار دقت مي كنند. مي توان گفت فروشگاه اينترنتي ما با تضمين محصولات خود اين اطمينان را به مشتريان مي دهد كه با خريد از كارايي بسيار مثبت طلق هاي مات شونده عرضه شده نهايت رضايت را خواهند داشت. كه در كنار كارايي قابل توجه اين محصول، قيمت ارزان آن نيز بسيار گزينه محبوب و مورد استقبال به شمار مي رود.

اميدواريم اين مطلب براي شما در طراحي دكوراسيون اداري مفيد واقع شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۰:۱۱ توسط:يگانه موضوع:

پارتيشن لوكس و مدرن

با استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن به راحتي با صرف كمترين هزينه و زمان مي توانيد محيط را به فضاهاي و مكان هاي مختلف تقسيم كنيد. و از محيط هاي بلا استفاده مكاني كاربردي و لوكس بسازيد.

به طور كلي پارتيشن اداري كه از متريال درجه 1 وبا كيفيت توليد و اجرا شده باشد پارتيشن لوكس ومدرن گفته ميشود.

به عبارت ساده تر پارتيشن ها به ما كمك مي كنند، تا محيطي زيبا و چشم نواز مرتب و هماهنگ با خواسته هايمان ايجاد كنيم. پارتيشن لوكس و مدرن هم در محيط بزرگ و هم در محيط كوچك كاربردهاي زيادي دارد.

 

پارتيشن لوكس و مدرنپارتيشن لوكس و مدرن

بياييد از محيط هاي كوچك و معجزه ايي كه استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن در آنها ايجاد مي كند، شروع كنيم. در محيط هاي كوچك معمولا اين امكان وجود ندارد، كه مكان اختصاصي براي يك سري فعاليت ها را داشته باشيم. و عملا  جداسازي محيط با كمك ديوار و يا پنل ممكن نيست.

زيرا نه تنها فضاي كافي براي اين كار را نداريم. بلكه به زيبايي محيط صدمه مي زنيم. در اين شرايط استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن به راحتي مشكل فضاهاي كوچك را حل ميكند. و مكان هاي اختصاصي مورد نياز را در كمترين زمان ايجاد مي كند.

همچنين اين پارتيشن ها در طرح ها، جنس ها و رنگهاي مختلف وجود دارند. كه به راحتي با چيدمان محيط قابل ست كردن هستند. و گاهي با زيبايي هاي قابل توجه اي كه دارند همچون يك اثر هنري به محيط هاي كوچك جلوه مي بخشند.

 

تاثير پارتيشن لوكس و مدرن درايجاد فضاي خيره كننده

 

استفاده  از پارتيشن لوكس و مدرن در محيط هاي بزرگ براي ايجاد مكان هاي اختصاصي و زيبا جلوه دادن دكوراسيون، ايده اي فوق العاده جذاب مي باشد.

 

پارتيشن لوكس و مدرنپارتيشن لوكس و مدرن

 

كه موجب تحول و تنوع محيط هاي بزرگ مي شود. با كمك پارتيشن مناسب  و هماهنگ كردن رنگ ها و طرح ها و اندازه هاي مختلف آن مي توانيد، به يك محيط بزرگ روح بخشيده و فضا را از يكنواختي نجات دهيد.

به عنوان نمونه به كمك پارتيشن لوكس و مدرن قادر خواهيد بود. ميان نشيمن و پذيرايي، نهار خوري و آشپزخانه، ميز مطالعه و سرويس خوابتان فاصله ايجاد كرده و علاوه بر تفكيك سازي محيط چشم انداز زيبا خلق كنيد.

جالب است بدانيم در گذشته از پارتيشن اداري فقط جهت تفكيك فضا استفاده مي شد، ولي اكنون نه تنها با استفاده از پارتيشن ها مي توان محيط اداري را تقسيم كرد بلكه در حال حاضر كاربرد و تنوع بيشمار پارتيشن ها موجب شده است كه به يك ابزار محبوب و پرطرفدار ميان مردم تبديل شود.

استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن تنها به منازل مسكوني محدود نمي شود، مي توان از آنها در مكان هاي مختلف همچون: سالن ورزشي، دفتركار، آرايشگاه، رستوران، هتل و غيره بهره برد.

https://xn----ymcbkbmvlgy2rsa71e7siq.net/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۸:۳۶ توسط:يگانه موضوع: