انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

طلق مات شونده چيست؟

طلق مات شونده چيست؟

طلق مات شونده يكي از پرمصرف ترين و پركاربردترين مصالح ساختماني در طراحي اداري به شمار مي رود كه به منظور نصب بر روي شيشه هاي هوشمند و هم چنين شيشه هاي عادي مورد استفاده قرار مي گيرد.

طلق هاي مات شونده با داشتن ويژگي هاي خاص توانسته اند فروش بسيار بالايي را به دست آورده و مورد توجه و انتخاب بسياري از خريداران و مشتريان واقع شوند.

 

نصب طلق مات شونده:

نصب طلق هاي مات شونده بسيار ساده و راحت بوده و بدون نياز به تخصص و تجربه، افراد خود به تنهايي نيز مي توانند آن را بر روي پنجره هاي شيشه اي و يا درب هاي شيشه اي نصب و اجرا كنند. براي نصب اين محصول ابتدا بايد سطح فضاي مورد نظر را اندازه گيري نموده و طلق را به اندازه لازم برش زد. سپس مي بايست سطح ار از وجود هرگونه كثيفي و گرد و غبار تميز كرده و با آرامش و دقت بسيار، به آرامي آن را بر روي شيشه نصب كرد. توجه داشته باشيد كه در هنگام نصب طلق مات شونده، چسب پشت آن را به آرامي مادامي كه از بالاي شيشه به پايين مي رود باز كرده و بر روي شيشه بچسبانيد. در آخر با باز كردن لايه چسبي روي طلق و چسباندن كامل طلق بر روي شيشه، مراحل نصب را به پايان برسانيد.

 

مزاياي استفاده از طلق مات شونده:

طلق مات شونده

استفاده از طلق هاي مات شونده بر روي فضاهاي شيشه اي در ساختمان ها سبب پاكيزه ماندن شيشه و جلوگيري از آسيب ديدگي آن مي شود. با توجه به اينكه نصب شيشه در پروژه هاي عمراني در مراحل ابتدايي صورت مي پذيرد و بسياري از اتصالات و ساخت و ساز ها بعد از نصب آن اجرا مي شوند؛ از اين رو استفاده از طلق هاي مات شونده مزيت هاي بسياري را به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال:

  • جلوگيري از ورود اشعه هاي خطرناك خورشيد
  • نفوذ نور مرئي در حالت مات
  • ايجاد حريم شخصي براي افراد
  • امكان كاربرد به عنوان صفحه نمايش در امور تبليغاتي و آموزشي و …
  • تغيير وضعيت سريع از حالت مات به شفاف و بالعكس
  • طول عمر بالا
  •  تغيير وضعيت فوري از حالت مات به شفاف و بالعكس
  • مقرون به صرفه
  • نصب بسيار راحت
  • كيفيت و كارايي قابل توجه

ويژگي هاي طلق مات شونده:

طلق هوشمند به صورت رنگي نيز توليد و عرضه مي شود؛ كه استفاده از طلق هاي رنگي در اجراي پروژه هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد. كاربران مي توانند اين محصول را در انواع رنگ هاي مختلف از جمله قرمز، سبز، زرد، آبي تهيه نمايند. طلق هاي هوشمند در انواع متنوع با ويژگي هاي مختلفي ارائه مي شود؛ كه از جمله انواع آن مي توان به طلق هاي هوشمند ضد خش، طلق هاي هوشمند يو وي، طلق هاي هوشمند شيشه اي اشاره نمود. اين محصول با داشتن ويژگي هاي بي نظير و منحصر به فرد فروش بسيار مناسبي را دارا بوده و در اولويت بسياري از كارفرمايان و طراحان اداري قرار دارد.

كيفيت طلق مات شونده

كاربران و خريداران در وهله اول به كيفيت طلق مات شونده اهميت مي دهند چرا كه اين موضوع در حفاظت از فضاهاي شيشه اي ساختمان بسيار مهم و ضروري مي باشد. در اين خصوص مي توان گفت مخاطبان بايد معتبرترين و قابل اعتمادترين فروشگاه را براي اين مصالح ساختماني انتخاب كرده و در اولويت قرار دهند. با توجه به اهميت استفاده از اين محصول در سال هاي اخير شاهد راه اندازي وب سايت هاي متعددي در زمينه فروش انواع طلق مات شونده مي باشيم كه در اين ميان وب سايت اينترنتي پرچين با عرضه مرغوب ترين انواع اين محصول توانسته است در اولويت بسياري از مشتريان و كاربران واقع شود. شما نيز ميتوانيد هم اكنون با ورود به سايت، طلق مات شونده با كيفيت بالا و مقرون به صرفه خريداري نماييد.

طول عمر اين محصول از جمله موضوعاتي مي باشد كه اغلب مشتريان هنگام خريد به آن  بسيار دقت مي كنند. مي توان گفت فروشگاه اينترنتي ما با تضمين محصولات خود اين اطمينان را به مشتريان مي دهد كه با خريد از كارايي بسيار مثبت طلق هاي مات شونده عرضه شده نهايت رضايت را خواهند داشت. كه در كنار كارايي قابل توجه اين محصول، قيمت ارزان آن نيز بسيار گزينه محبوب و مورد استقبال به شمار مي رود.

اميدواريم اين مطلب براي شما در طراحي دكوراسيون اداري مفيد واقع شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۰:۱۱ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :