انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

طراحي دكوراسيون اتاق مديريت

چيدمان اتاق مديريت

اتاق مديرت در هر سازمان و شركتي بايد آرام و زيبا باشد بنابراين نحوه چيدمان اتاق مديريت بهتر است مدرن باشد. دقت كنيد كه اين امر براي چيدمان است نه سبك دكوراسيون، يعني شما ميتوانيد براي دكوراسيون اتاق مديريت خود سبك كلاسيك را برگزينيد؛ اما حتما از چيدمان مدرن استفاده كنيد.

دليل اين حرف هم ساعات زيادي است كه مدير در آن اتاق حضور دارد و بار برنامه ريزي و عملكردي سازمان بر دوش مديريت است و اگر طراحي و چيدمان اتاق مديريت زيباتر باشد باعث افزايش كارايي و عملكرد بهتر ميشود.

البته كه بهتر است اين موضوع را براي تمام بخش هاي سازمان لحاظ كنيم يعني هر چه فضاي كاري زيباتر باشد عملكرد و كارايي براي افراد بسيار بيشتر ميشود. بهتر است اتاق مديريت در جايي قرار گيرد كه بيشترين نور را مي گيرد و بايد ميز مديريت را به گونه اي در اتاق قرار دهيم كه بيشتر اين نور روي ميز مديريت منعكس شود . براي طراحي دكوراسيون اتاق مديريت بهتر است از كفپوش هايي استفاده كنيد كه با محيط و دكوراسيون اطراف همخواني داشته باشد. پيشنهاد ما انتخاب رنگ خاكستري براي كفپوش ها است. چيدمان بايد به گونه اي متفاوت از ساير فضاها صورت پذيرد؛ چرا كه محلي براي پذيرايي از مهمانان مدير نيز هست و مهمتر از آن القا كننده حس مديريت در يك سازمان باشد. يكي از روش ها براي ايجاد تفاوت در دكوراسيون اتاق مديريت با ساير جاهاي سازمان استفاده از تضاد در سبك دكوراسيون است به عنوان مثالي واضح اگر محيط اداري به طور كلي با دكوراسيون اداري مدرن طراحي و چينش شده است بهتر است از دكوراسيون اداري كلاسيك در اتاق مديريت بهره ببريد.

كتابخانه اتاق مديريت

بي شك يكي از مهمترين لوازم در اتاق مديريت همين كتابخانه اداري است. كتابخانه هاي اداري نيز مانند همه مبلمان اداري از دو سبك كلي كلاسيك و مدرن پيروي مي كنند و ابعاد آن ها متفاوت است كه بسته به نوع نياز كاربر آن يا محيط اطراف اين ابعاد شكل ميگيرند. به طور مثال كتابخانه اداري كوتاه يا اصطلاحا كردانزا براي اتاق مديريت بسيار مناسب است . اگر از فضاي كوچكي براي اتاق مديريت استفاده ميكنيد بهتر است از كردانزا بهره ببريد البته اين به اين معنا نيست كه كتابخانه اداري كوتاه براي فضاهاي كوچك فقط مناسب اند، بلكه نمود و زيبايي بسيار زيادي را براي فضا هاي بزرگ نيز دارند. براي يك دكوراسيون اداري كلاسيك ميتوانيد از كتابخانه اداري بلند كلاسيك استفاده كنيد كه طرح و نقش هاي آن همخوان و ست با ساير وسايل شما در اتاق مديريت باشد اين كتابخانه قبلند اداري علاوه بر كارايي زياد زيبايي بسيار بيشتري را دارد. به طور كلي استفاده از كتابخانه اداري چه بلند و چه كوتاه بسيار مهم است چرا كه محل ذخيره كردن اسناد مهم كه بايد در دسترس مدير باشند است.

 

مبل مديريتي

يكي ديگر از لوازم بسيار مهم در دكوراسيون اتاق مديريت مبل و نيم ست اداري يا بهتر است بگوييم مبل و نيم ست مديريتي است. محلي براي پذيرايي از مهمانان مدير در اتاق خودش كه بسيار مهم است . استفاده از مبل و نيم ست شيك و زيباي رسمي در اتاق مديريت بسيار تاثير گذار بر افكار مشتريان شما هستند. براي انعقاد قرارداد هاي كلان و بزرگ در سازمان مدير يك سازمان دخالت كامل دارد و جلساتي را براي برقراري اين قرارداد ها صورت ميدهد برخي از اين جلسات با تعداد محدودي برگذار ميشود و مديران دو سازمان باهم به گفتگو ميپردازند و اين بهترين راه است كه مهمان مدير به اتاق مديريت برود و در آنجا به صحبت بپردازند. كيفيت مبل اداري بايد بسيار بالا باشد به گونه اي كه مراجعين شما احساس راحتي كنند و در جلسات باند مدت خستگي بر آن ها غلبه نكند. علاوه بر كيفيت مبل اداري زيبايي نيز بسيار مهم است. ما در شركت مبلمان اداري يكتا اين تضمين را به مشتريان خود مي دهيم كه با كيفيت ترين مبلمان اداري را براي آنها فراهم ميكنيم.

نكات طراحي دكوراسيون اتاق مديريت

همانطور كه بالاتر گفتيم بهتر است اتاق مديريت از نور طبيعي بهره ببرد يعني پنجره داشته باشد. توصيه ما اين است كه حتما پنجره هاي اتاق مديريت سازمان دوجداره باشد. براي پوشش ظاهري آن ميتوانيد از پرده هايي استفاده كنيد كه با سبك دكوراسيون اتاق مديريت شما همساز و همخوان باشد. ميتوانيد از پرده هاي كركره اي استفاده كنيد اما بهتر است پرده اي را انتخاب كنيد كه در زمان بسته بودن آن دور نماي زيبايي را به نمايش بگذارد.

استفاده از گل و گياه در هر مكاني نشاط و شادابي خاصي را به آن فضا ميبخشد در گذشته گفته بوديم كه براي بهبود عملكرد پرسنل در شركت از گل و گياه استفاده كنيد كه تاثيرات مثبتي را به شما نشان ميدهد استفاده از گل و گياه در اتاق مديريت نيز بسيار امر خوبي است . كم كردن فشار كار و احساس آرامش از نكاتي است كه در هنگام استفاده از گياهان در اتاق كار به آن پي ميبريد. علاوه بر بخشش زيبايي به محيط حس طبيعت را به شما نيز القا ميكند و اين موضوع بسيار مهم است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۹:۴۶ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :