انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

چگونه ورودي دفتر كار خود را جذاب كنيم؟

ورودي دفتر كار

به نظر شما ورودي دفتر كار شما چه تاثيري بر مشتريان و مراجعين خواهد داشت؟

جالب است بدانيد تاثير اوليه و بسيار پر رنگي كه در نگاه اول در ذهن مراجعين شما ايجاد مي شود، در همان ورودي درفتر كارتان شكل مي گيرد.

بنابراين توجه به جوانب مختلف چه از لحاظ ظاهري و معماري و چه از لحاظ جنبه رواني در بخش ورودي دفتر كار از اهميت بالايي برخوردار است.

در اين مقاله از پارتيشن پرچين به مهمترين ويژگي هاي ورودي دفتر كار مي پردازيم.

 

ايجاد حس خوش آمد گويي

ورودي دفتر كار شما بايد حس خوش آمد گويي را به مراجعين القا كند. ورودي تنها يك فضاي انتظار نيست؛ بلكه نشانم دهنده مهمان ‌نوازي شما و سبك معماري دفتر شماست.

بخش نشيمن، فضايي در ورودي است كه با قرار‌ دادن تركيبي از مبل يا صندلي و ميز، شبيه اتاق‌ نشيمن، به‌ نشستن افراد اختصاص مي‌يابد. از اين فضا به ‌عنوان محل انتظار ميهمانان دفتر استفاده مي‌شود.

استفاده از چند وسيله تزئيني و نورپردازي مناسب به گرم تر شدن اين فضا كمك مي كند.

اگر ورودي دفتر كارتان در فضايي كاملا مجزا از دفتر قرار گرفته است؛ به معماري و نظافت آن به طور ويژه توجه كنيد. با صرف كمي وقت و هزينه و خريد گياهان آپارتماني فضاي ورودي را مدرن سازيد.

 

استفاده از تركيب رنگ مناسب

انتخاب رنگ‌هاي مناسب براي دكوراسيون ورودي دفتر كار، به‌طور خاص به ‌نوع كاري كه به آن مشغول هستيد وابسته است.

به ‌عنوان مثال، رنگ‌هاي خنثي براي مشاغل مرتبط با امور مالي و حقوقي بسيار ايده ‌آل هستند. اما حرفه ‌هايي همچون عكاسي و طراحي گرافيك، كه خلاقيت بيشتري در آن ها دخيل است، با رنگ‌هاي پر انرژي و گرم، قرابت بيشتري پيدا مي‌كنند.

رنگ‌هايي ملايم، براي استفاده در دكوراسيون تجاري مناسب هستند.

 

انتخاب كف پوش مناسب در ورودي دفتر كار

ورودي محل عبور و مرورهاي مكرر در ساختمان است. بنابراين محكم بودن كف پوش در اين محل يكي از مهمترين نكاتي است كه بايد به ‌آن توجه شود. كفپوش‌هاي سنگي مي‌تواند بهترين انتخاب براي چنين فضايي باشند. اين كفپوش، هم در مقابل ضربه ‌هايي كه از اسباب ‌كشي و حمل بار ايجاد مي‌شوند، صدمه نمي‌بيند و هم به راحتي تميز مي‌شوند.

در فضاهايي كه وسعت آن‌ ها زياد است بهتر است كه از رنگ ‌هاي تيره، مانند رنگ سياه براي كفپوش ها استفاده نشود. چون اثر كفش افراد و غبارهاي موجود در هوا هميشه لكه‌هايي را روي سطح سنگ ايجاد مي‌كند و ظاهر آن را كثيف مي‌كند.

 

كلام آخر

طراحي ورودي دفتر كار از اهميت خاصي برخوردار است. كارمندان و مراجعين به صورت روزمره از اين فضا عبور مي كنند. چه اين عبور براي ورود باشد و چه براي خروج.

اگر اولين تصوير ذهني از اين فضا به شكلي خاص و متفاوت باشد، قطعا به شكلي پايدار در ذهن ها نقش مي بندد. بدون شك يك طراحي خلاقانه همراه با استفاده از المان هاي مدرن و مبتكرانه، اين تفاوت را در ذهن ها ايجاد خواهد كرد.

تماس با پرچين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۸:۵۰ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :