انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

طراحي نماي مسجد

طراحي نماي مذهبي از گذشته تا كنون

نماي بيروني ساختمان ها كه از فضاي  بيرون ساختمان قابل مشاهده است از اهميت زيادي برخوردار است و تاثير زيادي در زيبايي خيابان ها دارد. بنابراين در طراحي نما بايد تناسب، مقياس و ظاهري دلپذير و مصالح عالي را در نظر گرفت و استفاده نمود.

طراحي نماي مذهبي از اهميت ويژه اي برخوردار است و بايد تمامي فاكتور هاي زيبايي از ديدگاه منتقدانه و از فاصله هاي دور و نزديك مورد بررسي قرار بگيرد.

طراحي نماي مذهبي در معماري اسلامي

يكي از معروف ترين نوع معماري ساختماني، معماري اسلامي است. معماري اسلامي نسبت به ساير معماري هاي موجود، تفاوت هاي گسترده تري دارد. طراحي نماي مذهبي استفاده شده در معماري اسلامي داراي رنگ هاي درخشاني است و از الگو هاي غني و طرح هاي متقارن براي نماي ساختمان ها استفاده شده است.

 طراحي انواع نماي مذهبي به همراه مشاوره رايگان و  ارائه نمونه كار طراحي توسط شركت فني و مهندسي پايانكار

اين نوع معماري از قرن ۷ ميلادي  گسترش پيدا كرد و تا كنون ادامه داشته و به اين واسطه، طراحي نماي مذهبي زيبايي براي بسياري از ساختمان ها  و مكان هاي مذهبي پديدار شده است. سبك هاي متنوع و در عين حال مشترك معماري اسلامي در بسياري از كشور ها و قاره ها رواج يافته است و زينت بخش طراحي نماي مذهبي بسياري از بنا ها شده است. معماري اسلامي معمولا در دو نوع از مكان هاي جغرافيايي فراوان تر يافت مي شوند:

  • كشورهايي كه اكثر مردم مسلمان هستند
  • كشورهايي كه توسط مسلمانان فتح شده اند. ( اين فتح معمولا در قرون وسطي انجام شده است )

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۷:۱۷ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :