انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

پارتيشن لوكس و مدرن

با استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن به راحتي با صرف كمترين هزينه و زمان مي توانيد محيط را به فضاهاي و مكان هاي مختلف تقسيم كنيد. و از محيط هاي بلا استفاده مكاني كاربردي و لوكس بسازيد.

به طور كلي پارتيشن اداري كه از متريال درجه 1 وبا كيفيت توليد و اجرا شده باشد پارتيشن لوكس ومدرن گفته ميشود.

به عبارت ساده تر پارتيشن ها به ما كمك مي كنند، تا محيطي زيبا و چشم نواز مرتب و هماهنگ با خواسته هايمان ايجاد كنيم. پارتيشن لوكس و مدرن هم در محيط بزرگ و هم در محيط كوچك كاربردهاي زيادي دارد.

 

پارتيشن لوكس و مدرنپارتيشن لوكس و مدرن

بياييد از محيط هاي كوچك و معجزه ايي كه استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن در آنها ايجاد مي كند، شروع كنيم. در محيط هاي كوچك معمولا اين امكان وجود ندارد، كه مكان اختصاصي براي يك سري فعاليت ها را داشته باشيم. و عملا  جداسازي محيط با كمك ديوار و يا پنل ممكن نيست.

زيرا نه تنها فضاي كافي براي اين كار را نداريم. بلكه به زيبايي محيط صدمه مي زنيم. در اين شرايط استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن به راحتي مشكل فضاهاي كوچك را حل ميكند. و مكان هاي اختصاصي مورد نياز را در كمترين زمان ايجاد مي كند.

همچنين اين پارتيشن ها در طرح ها، جنس ها و رنگهاي مختلف وجود دارند. كه به راحتي با چيدمان محيط قابل ست كردن هستند. و گاهي با زيبايي هاي قابل توجه اي كه دارند همچون يك اثر هنري به محيط هاي كوچك جلوه مي بخشند.

 

تاثير پارتيشن لوكس و مدرن درايجاد فضاي خيره كننده

 

استفاده  از پارتيشن لوكس و مدرن در محيط هاي بزرگ براي ايجاد مكان هاي اختصاصي و زيبا جلوه دادن دكوراسيون، ايده اي فوق العاده جذاب مي باشد.

 

پارتيشن لوكس و مدرنپارتيشن لوكس و مدرن

 

كه موجب تحول و تنوع محيط هاي بزرگ مي شود. با كمك پارتيشن مناسب  و هماهنگ كردن رنگ ها و طرح ها و اندازه هاي مختلف آن مي توانيد، به يك محيط بزرگ روح بخشيده و فضا را از يكنواختي نجات دهيد.

به عنوان نمونه به كمك پارتيشن لوكس و مدرن قادر خواهيد بود. ميان نشيمن و پذيرايي، نهار خوري و آشپزخانه، ميز مطالعه و سرويس خوابتان فاصله ايجاد كرده و علاوه بر تفكيك سازي محيط چشم انداز زيبا خلق كنيد.

جالب است بدانيم در گذشته از پارتيشن اداري فقط جهت تفكيك فضا استفاده مي شد، ولي اكنون نه تنها با استفاده از پارتيشن ها مي توان محيط اداري را تقسيم كرد بلكه در حال حاضر كاربرد و تنوع بيشمار پارتيشن ها موجب شده است كه به يك ابزار محبوب و پرطرفدار ميان مردم تبديل شود.

استفاده از پارتيشن لوكس و مدرن تنها به منازل مسكوني محدود نمي شود، مي توان از آنها در مكان هاي مختلف همچون: سالن ورزشي، دفتركار، آرايشگاه، رستوران، هتل و غيره بهره برد.

https://xn----ymcbkbmvlgy2rsa71e7siq.net/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۸:۳۶ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :