انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

مدارك لازم جهت اخذ گواهي پايان كار

۱- اصل و كپي سند مالكيت
۲- اصل و كپي شناسنامه وكارت ملي
۳- درصورت فوت مالك اصل و كپي انحصار وراثت و كپي مدارك شناسايي ورثه
۴- اصل و كپي فيش عوارض نوسازي ساليانه
۵- اصل و كپي فيش آب، برق، گاز، تلفن
۶- ارائه كارت سازه، برگه اتمام عمليات ساختماني و كليه گزارشات مرحله‌اي و همچنين تادييه استاندارد براي آسانسور در ساختمان‌هاي نوساز
۷- اصل و كپي پروانه ساختماني
۸- نقشه معماري ملك دارايي مهر شهرداري منطقه به همراه CD

 

https://www.payankaar.com/%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c/سراميك كاري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۳:۳۹ توسط:يگانه موضوع:

مزاياي استفاده از سراميك

 با توجه به دانش تخصصي ساختمان سازي مي توان گفت كه اجراي سراميك در ديوارها و يا كف فضاي داخلي به ۶ دليل نسبت به ساير گزينه ها بهتر مي باشد:

سراميك ها از طول عمر بالاتري برخوردار هستند:

اجراي سراميك نسبت به ساير مصالح ديگر كه براي پوشش دهي كف و يا ديوار استفاده مي شود از دوام بالاتر و طول عمر بيشتري برخوردار هستند. قطعا يكي از نكات اصلي كه براي انتخاب كفپوش در نظر گرفته مي شود طول عمر آن محصول مي باشد. توجه به اين مورد زماني كه اين كفپوش را بخواهيد براي منزل خود  انتخاب نماييد  بيش از پيش حائز اهميت مي شود

سراميك ها از دوام و مقاومت بالاتري برخوردار هستند:

يكي از مواردي كه جزء ويژگي هاي سراميك ها مي باشد علاوه بر طول عمر بالا, مقاومت و استحكام آن محصول مي باشد. به عنوان نمونه در تمامي مراكز و مكان هاي عمومي و يا پرتردد از سراميك ها به عنوان كفپوش ها استفاده مي شود چرا كه سراميك در مقابل آب غير نفوذ بوده و از تركيب بسيار فشرده اي تشكيل شده است. در صورتي كه اجراي سراميك با سراميك هايي كه داراي يك لعاب سايشي هستند باشد اين محصولات در برابر لغزش نيز بسيار مقاوم شده اند و زمان راه رفتن بر روي آن امكان ليز خوردن وجود ندارد.

سراميك ها داراي ماندگاري رنگي مناسبي هستند:

رنگ كفپوش ها به مرور زمان  ممكن است به دليل استفاده از مواد شوينده و يا برخورد با نور خورشيد و ساير مواد شيميايي تغيير كند. از ديگر مزيت هاي اجراي سراميك در اين است كه زماني كه در فضاهاي باز استفاده شود و در معرض مستقيم نور آفتاب قرار بگيرد باز هم رنگ آن تغيير نمي كند و ثابت مي ماند.

سراميك ها از نظر بهداشتي گزينه ي مناسبي هستند:

براي مكان هايي كه رعايت استانداردهاي بهداشتي بسيار حائز اهميت مي باشد بهترين گزينه براي انجام كفپوش سطوح مورد نظر اجراي سراميك است. چرا كه شست و شوي سراميك نسبت به ساير كفپوش ها مانند موكت و لمينت و .. بسيار راحت مي باشد.

سراميك ها از دماي ذوب بالاتري برخوردار هستند:

سراميك ها به خاطر پخته شدن در كوره هاي كاشي پزي از دماي ذوب خيلي بالاتري برخوردار هستند, در برخي موارد پخت سراميك ها تا سه بار انجام شود. اين مورد موجب مي شود كه در فضا ها و شرايط مختلف مانند آتش سوزي, مقاومت خيلي زيادي را از خود نمايان كند.

سراميك ها رساناي ضعيفي هستند:

از ديگر مزيت هايي كه اجراي سراميك مي تواند به عنوان كف پوش داشته باشد ميزان عايق گرما و سرماي آن است, چرا كه همين مورد از فاكتورهاي اصلي و مهم براي انتخاب كفپوش مناسب مي باشد.

سراميك ها به دليل اين كه براي الكتريسيته و حرارت رساناي بسيار ضعيفي مي باشد همين ويژگي مثبت در زمستان خود را به خوبي نشان مي دهد به اين صورت كه كف منازل به علاوه بر اين كه سرد نمي شود از هدر رفتن انرژي نيز به واسطه ي كف جلوگيري به عمل مي آورد.

https://www.payankaar.com/%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c/سراميك كاري 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۱۰ توسط:يگانه موضوع:

طراحي نماي مسجد

طراحي نماي مذهبي از گذشته تا كنون

نماي بيروني ساختمان ها كه از فضاي  بيرون ساختمان قابل مشاهده است از اهميت زيادي برخوردار است و تاثير زيادي در زيبايي خيابان ها دارد. بنابراين در طراحي نما بايد تناسب، مقياس و ظاهري دلپذير و مصالح عالي را در نظر گرفت و استفاده نمود.

طراحي نماي مذهبي از اهميت ويژه اي برخوردار است و بايد تمامي فاكتور هاي زيبايي از ديدگاه منتقدانه و از فاصله هاي دور و نزديك مورد بررسي قرار بگيرد.

طراحي نماي مذهبي در معماري اسلامي

يكي از معروف ترين نوع معماري ساختماني، معماري اسلامي است. معماري اسلامي نسبت به ساير معماري هاي موجود، تفاوت هاي گسترده تري دارد. طراحي نماي مذهبي استفاده شده در معماري اسلامي داراي رنگ هاي درخشاني است و از الگو هاي غني و طرح هاي متقارن براي نماي ساختمان ها استفاده شده است.

 طراحي انواع نماي مذهبي به همراه مشاوره رايگان و  ارائه نمونه كار طراحي توسط شركت فني و مهندسي پايانكار

اين نوع معماري از قرن ۷ ميلادي  گسترش پيدا كرد و تا كنون ادامه داشته و به اين واسطه، طراحي نماي مذهبي زيبايي براي بسياري از ساختمان ها  و مكان هاي مذهبي پديدار شده است. سبك هاي متنوع و در عين حال مشترك معماري اسلامي در بسياري از كشور ها و قاره ها رواج يافته است و زينت بخش طراحي نماي مذهبي بسياري از بنا ها شده است. معماري اسلامي معمولا در دو نوع از مكان هاي جغرافيايي فراوان تر يافت مي شوند:

  • كشورهايي كه اكثر مردم مسلمان هستند
  • كشورهايي كه توسط مسلمانان فتح شده اند. ( اين فتح معمولا در قرون وسطي انجام شده است )

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۷:۱۷ توسط:يگانه موضوع: