انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

شيشه هوشمند چيست؟

آيا مي دانيد شيشه هوشمند چيست؟

آيا از ساختار و كارايي اين محصول اطلاع داريد؟ آيا مي دانيد شيشه هاي هوشمند امروزه بخش مهمي از مصالح ساخت و ساز را در تشكيل مي دهند؟

از گذشته تا به حال شاهد تغييرات بسيار در مصالح ساختماني و پروژه هاي عمراني مي باشيم؛ كه با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي مصالح مدرن و لوكسي توليد و كشف شده است. از جمله اين مصالح مي توان به شيشه هوشمند اشاره نمود؛ كه در پارتيشن بندي اداري نيز بسيار كاربرد دارد.

همانطور كه مي دانيد، شيشه يكي از قديمي ترين و پرمصرف ترين مصالح استفاده شده در ساخت و سازها مي باشد؛ كه در دنياي امروز با تنوع بسياري مواجه است. به گونه اي كه هر يك از انواع شيشه هاي طراحي شده؛ براي استفاده در زمينه هاي مختلفي كاربرد دارد. با گذشت زمان و سوق يافتن جهان به سوي مدرنيته؛ شاهد ساخت و سازهاي شيشه اي مي باشيم كه در اين ميان براي داشتن استحكام و مقاومت بالا، ايده ها و اكتشافات بسياري رخ داده است؛ كه شيشه هوشمند يكي از اين موارد بوده و نسبت به شيشه خام يا اوليه از مقاومت بالايي برخوردار مي باشد.

امروزه خريد و فروش شيشه هاي هوشمند بسيار رونق يافته است. اين امر نشان دهنده اهميت استفاده از آن در پروژه هاي عمراني مي باشد. حال براي برخي از مخاطبان جاي سوال مي باشد كه شيشه هاي هوشمند داراي چه ويژگي ها و كاربردي مي باشند و اصلا اين مصالح به چه دليل هوشمند ناميده مي شود؟

چرا هوشمند؟

در پاسخ مي توان گفت شيشه هاي هوشمند همان شيشه هاي سكوريت بوده و قابليت تنظيم ميزان نور عبوري از خود را به دو شكل مات و شفاف دارا مي باشند. هم چنين در طراحي اين مدل شيشه ها در بين دو لايه شيشه لمينت شده از اسمارت فيلم استفاده مي كنند كه يك لايه فيلم با مدت زمان استفاده بالا به شمار مي رود.

ويژگي هاي شيشه هوشمند

شيشه هوشمند

تكنولوژي استفاده شده در ساخت و ساز در سال هاي اخير سبب گسترش و توسعه بي نظير پروژه هاي عمراني در سراسر نقاط جهان شده است. استفاده از شيشه هوشمند در ساخت و سازها تاثير بسيار ويژه اي را به دنبال داشته است؛ كه با توجه به تمايل افراد براي دست يابي به زندگي مدرن و راحتي بيشتر و هم چنين حفظ حريم خصوصي و شخصي سازي محيط، به اين مصالح روي آورده اند. همانطور كه مي دانيد شيشه هوشمند محصولي با ويژگي ها و مزيت هاي بسيار مي باشند؛ كه وجود قابليت هاي بسيار اين محصول سبب متمايز شدن آن با ديگر انواع شيشه ها شده است.

از جمله ويژگي هاي شيشه هوشمند مي توان به موارد زير اشاره نمود:
– ايجاد حريم شخصي براي افراد استفاده كننده
– امكان كاربري به عنوان صفحه نمايش در امور آموزشي
– قابليت عايق صوتي بودن
– كنترل كردن اشعه هاي مضر و خطرناك و آنتي يو-وي بودن شيشه ها
– امكان استفاده در اتاق هاي كنفرانس، اتاق جلسات، پارتيشن اداري و اتاق خواب ها
– نفوذ پذيري نورهاي مرئي در حالت خاموش اين شيشه ها
– ارزان بودن تعميرات و نگهداري شيشه
– قابليت ايمني بالا در برابر ضربه خوردن در حوادث و يكپارچه ماندن شيشه ها
– قابليت اجرا و كنترل ميزان ماتي با كليد و كنترل

 

در سال هاي اخير شيشه هوشمند محصولي بسيار محبوب بوده و با بهره مندي از فناوري مدرن، طراحي و عرضه مي شود.

شما كاربران عزيز مي توانند به منظور خريد و سفارش شيشه هوشمند، با به صرفه ترين قيمت و همچنين با بالاترين كيفيت، از وب سايت رسمي ما ديدن فرماييد؛ و اين محصول را در كوتاهترين مدت سفارش و تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۷:۰۹ توسط:يگانه موضوع:

پارتيشن اداري مدرن و ويژگي هاي آن

مدت زيادي نيست كه پارتيشن ها به عنصري جدانشدني از دكوراسيون اداري تبديل شده‌اند. در ابتداي ورود، پارتيشن هاي اداري ظاهري ساده و به دور از هرگونه تجملاتي داشتند. با گذشت زمان طراحي پارتيشن ها دچار تحولات زيادي شد و پارتيشن مدرن تبديل به انتخاب اصلي هر مدير با سليقه‌اي شد!

در اين پست قصد داريم شما را با ويژگي هاي پارتيشن مدرن آشنا كنيم، پس تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد…

 پارتيشن اداري مدرن چيست؟

پارتيشن اداري مدرن پرچين

 

پارتيشن اداري در هر شركت بيانگر شخصيت و هويت آن شركت است. پارتيشن اداري مدرن براي خنثي كردن سر و صداهاي موجود در محيط و زيباسازي و ساختن يك ديوار موقتي براي حفظ حريم خصوصي تعبيه شده است.

ويژگي هاي پارتيشن مدرن اداري

  • از تنوع بالايي برخوردار است.
  • نسبت به ساير پارتيشن ها از امنيت بسيار زيادي برخوردار است.
  • قابليت عايق صوتي و جلا تصوير دارد.
  • در مقايسه با ساير انواع پارتيشن از وزن كمتري برخوردار است و حمل و نقل آن آسان تر است.
  • روند نصب پارتيشن اداري مدرن اندكي پيچيده تر است.
  • مبلمان مدرن به صورت مينيمال طراحي مي شوند.
  • به راحتي مي‌توان نحوه چيدمان پارتيشن مدرن را تغيير داد.

انواع پارتيشن مدرن

پارتيشن اداري شيشه اي

پارتيشن شيشه اي مدرن پرچين

 

پارتيشن شيشه اي اداري را مي‌توان پارتيشني مدرن دانست. پارتيشن شيشه اي از جذاب ترين انواع پارتيشن ها بوده و تصوير و ذهنيت خوبي را براي مشتريان به جا ميگذارد. اين پارتيشن از ويژگي هاي بسيار زيادي برخوردار است و مديران مي‌توانند آرم و برند خود را روي شيشه اين پارتيشن حك كنند. شيشه سكوريت مورد استفاده در پارتيشن شيشه اي از نوع نشكن بوده و قابليت تحمل گرما و سرما را دارد و عايق صدا است. اگر حريم خصوصي براي شما اهميت زيادي دارد مي‌توانيد پرده هاي كركره اي روي اين پارتيشن نصب كنيد كه هم حريم خصوصي خود را حفظ كنيد و هم ظاهر پارتيشن شيشه اي را شكيل‌تر جلوه دهيد…

پارتيشن مدرن آلومينيومي

اگر به دنبال پارتيشني هستيد كه هم صرفه اقتصادي و هم دوام و ماندگاري زيادي داشته باشد و از مدرن بودن چيزي كم نداشته باشد، توصيه ما به شما استفاده و نصب پارتيشن دوجداره آلومينيومي است. اين پارتيشن در كوتاه ترين زمان ممكن نصب مي‌شود و استفاده از آن بسيار آسان است.

پارتيشن اداري MDF

پارتيشن اداري ام دي اف نماي جذابي را به محيط اداري مي‌بخشد و از تنوع بسيار بالايي برخوردار است. اگر پارتيشن MDF با شيشه تركيب شود، گرماي خاصي را به محيط مي‌دهد و باعث ايجاد حس صميميت مي‌شود. اين پارتيشن به آساني قابل جابه جايي است و در دو نوع تك جداره و دوجداره توليد و عرضه مي‌شود. اگر مي‌خواهيد از كيفيت متريال به كار رفته در پارتيشن اداري خود اطمينان حاصل كنيد، مي‌توانيد با شركت پرچين تماس بگيريد و سفارش خود را ثبت كنيد.

آيا پارتيشن و مبلمان لوكس و مدرن يكي هستند يا تفاوت هايي با هم دارند؟

قطعا تفاوت هاي بسياري بين اين دو نوع پارتيشن وجود دارد. اصلي ترين تفاوت ميان اين دو پارتيشن رنگ آنهاست.

در توليد پارتيشن و مبلمان مدرن از رنگ هاي شاد و زنده استفاده مي‌شود.

در ساخت پارتيشن و مبلمان لوكس بيشتر رنگ هاي تيره و سنگين به كار گرفته مي‌شود.

جمع بندي

براي انتخاب يك پارتيشن مناسب عوامل بسيار زيادي دخيل هستند. اولين قدم براي خريد پارتيشن در نظر گرفتن بودجه مورد نظر است. در قدم بعدي براي خود مشخص كنيد كه هدف از خريد و نصب پارتيشن چيست. با توجه به هدف خود مي‌توانيد يكي از انواع پارتيشن پرچين را انتخاب و سفارش دهيد.

پرچين با داشتن سابقه اي درخشان در توليد پارتيشن اداري ارزان و باكيفيت توانسته لبخند رضايت مشتريان را كسب كند.

براي سفارش تعلل نكنيد و در سريعترين زمان ممكن با كارشناسان پرچين تماس بگيريد و مشاوره رايگان دريافت كنيد…


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۳۴ توسط:يگانه موضوع:

خريد بهترين مبلمان اداري

در پست هاي گذشته راجع به پارتيشن اداري و تاثيرات مثبت آن روي طراحي داخلي و آسايش و راحتي كارمندان صحبت كرديم. در اين پست قصد داريم به بررسي ويژگي مبلمان اداري و معرفي بهترين نوع مبلمان اداري بپردازيم؛ تا شما بتوانيد با آگاهي كامل خريد خود را انجام دهيد.

 

آيا خريد مبلمان اداري امري ضروري است؟

قطعا بله، يكي از مواردي كه مي‌تواند دكوراسيون اداري شما را دگرگون كند و تغييرات چشمگيري را در آن ايجاد كند؛ استفاده از مبلمان اداري پرچين است.

مبل هاي اداري در طرح ها و رنگ هاي متنوع توليد مي‌شوند و ويژگي هاي متفاوتي نيز دارند. عوامل زيادي در انتخاب صحيح مبل اداري دخيل هستند كه در قسمت هاي بعد به آن مي‌پردازيم…

 

چگونه بهترين مبلمان اداري را انتخاب و خريداري كنيم؟

حتما تا به حال براي شما هم پيش آمده است كه وارد شركتي شده‌ايد و از بي‌نظمي و آشفتگي آنجا كلافه شده ايد. اهميت طراحي دكوراسيون اداري آنقدر زياد است كه مي‌تواند روي مسائلي همچون آسايش و راحتي كارمندان و ارباب رجوع تاثير فراواني داشته باشد؛ اما متاسفانه هنوز هم بسياري از مديران به آن توجه نمي‌كنند.

 

براي انتخاب بهترين مبلمان اداري بايد بودجه مشخصي را براي اين كار در نظر بگيريد و با توجه به آن خريد خود را انجام دهيد. قطعا هر چه كيفيت متريال به كاررفته در محصولات بيشتر باشد، هزينه هاي بيشتري را براي شما به دنبال دارد.

اگر به دنبال خريد مبلماني شكيل و با كيفيت هستيد كه در عين زيبايي از قيمت قابل قبولي برخوردار باشد، ما به شما مبلمان اداري پرچين را پيشنهاد مي‌كنيم.

 

انواع مبلمان اداري پرچين

مبلمان اداري در دو دسته كلاسيك و مدرن توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. طراحي مبلمان اداري بايد به دقت انجام شود و بايد متناسب با محيط و ارگونومي بدن انسان طراحي شود. در انتخاب صندلي كه مهمترين عضو اين دسته از محصولات است، بايد نهايت دقت صورت گيرد تا صندلي راحتي هم براي كارمندان و هم براي ارباب رجوع انتخاب شود. اين صندلي متناسب با محل استفاده و نوع كاربرد آن، بايد قابليت تنظيم در ارتفاع هاي گوناگون را داشته باشد.

 

ويژگي يك مبل اداري خوب

 

 

 

استاندارد باشد.

 

متناسب با ارگونومي بدن انسان طراحي شده باشد.

 

پايه هاي آن فلزي باشد تا در اثر جابه جايي فرسوده نشود.

 

آرامش و راحتي را به ارمغان آورد.

 

مبلمان اداري بايد متناسب با محيط كار طراحي شود.

 

كيفيت بالايي داشته باشد.

 

از متريال مرغوب براي ساخت آن استفاده شده باشد.

 

ابعاد مبل اداري بايد متناسب با محيط مورد استفاده انتخاب شود.

 

قبل از خريد بايد به شغل، روحيه، سليقه خود و پرسنل توجه شود.

 

اگر محيط شما متراژ كمي دارد، از مبل هايي با ابعاد كوچك استفاده كنيد تا رفت و آمد راحت شود.

 

روكش مبل بايد به آساني قابل شستشو باشد.

 

دوام و كيفيت بالايي داشته باشد و بتواند هر وزني را تحمل كند.

 

مبلمان اداري بايد به گونه طراحي شوند تا در صورت بروز مشكل قطعات آن به سادگي از هم جدا شوند.

 

در هنگام نشستن روي مبل نبايد صداي نامطلوبي از آن به گوش برسد.

 

چگونه مبلمان اداري را متناسب با پارتيشن اداري انتخاب كنيم؟

هنگام خريد مبلمان پرچين به پارتيشن اداري خود توجه ويژه اي داشته باشيد.

اگر بتوانيد ميان مدل و رنگ پارتيشن اداري خود و مبل پرچين يك هارموني ايجاد كنيد؛ جذابيت محيط كاري شما بيش از پيش مي‌شود.

ما توصيه مي‌كنيم اين كار را به كارشناسان طراحي داخلي پرچين بسپاريد تا بتوانيد بهترين نتيجه را مشاهده كنيد.

 

 

خريد مبلمان اداري پرچين

اگر به دنبال كيفيتي بي‌نظير همراه با قيمتي باورنكردني هستيد، شركت پارتيشن پرچين مي‎‌تواند انتخاب بسيار خوبي براي شما باشد. پرچين بيش از دو دهه سابقه در زمينه توليد انواع پارتيشن اداري، مبلمان اداري و شيشه سكوريت ايمن دارد.

همين حالا با پرچين تماس بگيريد و از كارشناسان خبره پرچين مشاوره رايگان دريافت كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۸:۲۱ توسط:يگانه موضوع: