انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

ويژگي هاي كمد اداري

محيط اداري نيازمند چندين كمد به منظور شروع و عقد قرار دادها و جمع آوري اسناد و پرونده هاي مشتريان است.

خوشبختانه، اين روزها گزينه هاي مختلفي براي مديران اداري و كارمندان وجود دارد تا اسناد خود را به شكلي هاي مختلف و مناسب، سازمان دهي كنند. كمد ها در انواع مختلفي وجود دارند كه در اين مقاله از پرچين نكات مهم و ويژگي هاي اصلي آن ها را مرور مي كنيم.

 

 ويژگي هاي كمد اداري

معمولا ويژگي هاي منحصر به فردي دارند. برخي از اين ويژگي ها را مي توانيم چنين بيان نماييم.

حركت آسان كشوهاي فايل:

يكي از مهمترين ويژگي كمد اداري سهولت در زمان حركت و باز و بسته شدن آن مي باشد. براي اين كه كشوها به آساني باز و بسته شوند، توليدكنندگان از ريل هاي استاندارد نيمه باز شو يا تمام باز شود در اين كشوها استفاده مي كنند.

استفاده از اين ريل ها به كارمندان كمك مي كند تا علاوه بر سرعت بالا براي باز كردن درب كشويي فايل ها، به راحتي نيز آنها را ببندند. اين قفسه فايل اداري معمولا براي نگهداري اسناد مهم نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. از اين رو قابليت قفل شدن نيز دارند.

طراحي خاص و زيبا قفسه فايل اداري:

ويژگي ديگري كه بايد داشته باشند، طراحي زيبا و خاص آنهاست. استفاده از آن علاوه بر آنكه براي نگهداري اسناد و مدارك مورد استفاده قرار مي گيرد، براي طراحي داخلي دكوراسيون نيز از اهميت برخوردار است.

از اين رو كمدهاي اداري مي بايست طراحي زيبايي داشته باشند تا بتوانند با محيط اداره سازگاري ايجاد نمايند. معمولا براي زيبا نمودن اي فايل هاي اداري، از روكش هاي MDF استفاده مي كنند. اين روكش داراي سايز، رنگ، متريال و… مختلفي هستند. از اين رو محيط اداره و شركت را زيبا مي نمايند.

 اندازه مناسب براي كمدهاي اداري:

يكي از ويژگي هايي كه بايد در ساخت آن توجه نمود، اندازه و سايز مي باشد. كمدهاي اداري معمولا فضاي كمي را اشغال مي كنند، اما بايد جادار باشند تا اسناد و مدارك زيادي را در خود جاي دهند.

اين كه داري چند كشو باشد، به اداره و نياز آن بستگي دارد. تعداد اين كشوها نيز بايد بسته به طبقه بندي اسناد متغير باشد. در برخي از شركت ها استفاده از كمدهاي اداري دو كشويي كافيست، اما در برخي از محيط هاي اداري بايد بيش از سه يا چهار قفسه فايل در هر اتاق موجود باشد.

 

مزاياي كمد اداري

كمدهاي اداري داراي دو ويژگي منحصر به فرد هستند:

مكانيسم قفل: اغلب كمد هاي اداري از ويژگي قفل به منظور حفظ حريم خصوصي برخوردار هستند.
كمد اداري ضد حريق: اين ويژگي از قيمت به مراتب بالاتري برخوردار است، اما امنيت اوراق را در صورت بروز آتش سوزي تضمين مي كند.

به صورت كلي در طراحي اداري بايد همه جوانب سنجيده شود و در هر قسمتي از لوازم و تجهيزات متناسب استفاده گردد.

https://xn----ymcbkbmvlgy2rsa71e7siq.net/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۷:۱۹ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :