انواع پارتيشن و مشخصات آن ها انواع پارتيشن و مشخصات آن ها .

انواع پارتيشن و مشخصات آن ها

شيشه هوشمند چيست؟

آيا مي دانيد شيشه هوشمند چيست؟

آيا از ساختار و كارايي اين محصول اطلاع داريد؟ آيا مي دانيد شيشه هاي هوشمند امروزه بخش مهمي از مصالح ساخت و ساز را در تشكيل مي دهند؟

از گذشته تا به حال شاهد تغييرات بسيار در مصالح ساختماني و پروژه هاي عمراني مي باشيم؛ كه با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي مصالح مدرن و لوكسي توليد و كشف شده است. از جمله اين مصالح مي توان به شيشه هوشمند اشاره نمود؛ كه در پارتيشن بندي اداري نيز بسيار كاربرد دارد.

همانطور كه مي دانيد، شيشه يكي از قديمي ترين و پرمصرف ترين مصالح استفاده شده در ساخت و سازها مي باشد؛ كه در دنياي امروز با تنوع بسياري مواجه است. به گونه اي كه هر يك از انواع شيشه هاي طراحي شده؛ براي استفاده در زمينه هاي مختلفي كاربرد دارد. با گذشت زمان و سوق يافتن جهان به سوي مدرنيته؛ شاهد ساخت و سازهاي شيشه اي مي باشيم كه در اين ميان براي داشتن استحكام و مقاومت بالا، ايده ها و اكتشافات بسياري رخ داده است؛ كه شيشه هوشمند يكي از اين موارد بوده و نسبت به شيشه خام يا اوليه از مقاومت بالايي برخوردار مي باشد.

امروزه خريد و فروش شيشه هاي هوشمند بسيار رونق يافته است. اين امر نشان دهنده اهميت استفاده از آن در پروژه هاي عمراني مي باشد. حال براي برخي از مخاطبان جاي سوال مي باشد كه شيشه هاي هوشمند داراي چه ويژگي ها و كاربردي مي باشند و اصلا اين مصالح به چه دليل هوشمند ناميده مي شود؟

چرا هوشمند؟

در پاسخ مي توان گفت شيشه هاي هوشمند همان شيشه هاي سكوريت بوده و قابليت تنظيم ميزان نور عبوري از خود را به دو شكل مات و شفاف دارا مي باشند. هم چنين در طراحي اين مدل شيشه ها در بين دو لايه شيشه لمينت شده از اسمارت فيلم استفاده مي كنند كه يك لايه فيلم با مدت زمان استفاده بالا به شمار مي رود.

ويژگي هاي شيشه هوشمند

شيشه هوشمند

تكنولوژي استفاده شده در ساخت و ساز در سال هاي اخير سبب گسترش و توسعه بي نظير پروژه هاي عمراني در سراسر نقاط جهان شده است. استفاده از شيشه هوشمند در ساخت و سازها تاثير بسيار ويژه اي را به دنبال داشته است؛ كه با توجه به تمايل افراد براي دست يابي به زندگي مدرن و راحتي بيشتر و هم چنين حفظ حريم خصوصي و شخصي سازي محيط، به اين مصالح روي آورده اند. همانطور كه مي دانيد شيشه هوشمند محصولي با ويژگي ها و مزيت هاي بسيار مي باشند؛ كه وجود قابليت هاي بسيار اين محصول سبب متمايز شدن آن با ديگر انواع شيشه ها شده است.

از جمله ويژگي هاي شيشه هوشمند مي توان به موارد زير اشاره نمود:
– ايجاد حريم شخصي براي افراد استفاده كننده
– امكان كاربري به عنوان صفحه نمايش در امور آموزشي
– قابليت عايق صوتي بودن
– كنترل كردن اشعه هاي مضر و خطرناك و آنتي يو-وي بودن شيشه ها
– امكان استفاده در اتاق هاي كنفرانس، اتاق جلسات، پارتيشن اداري و اتاق خواب ها
– نفوذ پذيري نورهاي مرئي در حالت خاموش اين شيشه ها
– ارزان بودن تعميرات و نگهداري شيشه
– قابليت ايمني بالا در برابر ضربه خوردن در حوادث و يكپارچه ماندن شيشه ها
– قابليت اجرا و كنترل ميزان ماتي با كليد و كنترل

 

در سال هاي اخير شيشه هوشمند محصولي بسيار محبوب بوده و با بهره مندي از فناوري مدرن، طراحي و عرضه مي شود.

شما كاربران عزيز مي توانند به منظور خريد و سفارش شيشه هوشمند، با به صرفه ترين قيمت و همچنين با بالاترين كيفيت، از وب سايت رسمي ما ديدن فرماييد؛ و اين محصول را در كوتاهترين مدت سفارش و تهيه نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۷:۰۹ توسط:يگانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :